Geïntegreerde aanpak van Gateway-O maakt het voor sportmerken makkelijker om de Chinese markt te betreden - FGHS Logistiek

Nieuws

20/02 - Geïntegreerde aanpak van Gateway-O maakt het voor sportmerken makkelijker om de Chinese markt te betreden

De toekomst van e-commerce ligt in China. De markt is veel groter met technologiebedrijven die e-commerce en sociale media combineren tot een online shopping omgeving voor 850 miljoen digitale consumenten.

De Chinese e-commerce markt is een zeer complexe markt vanwege de omvang en culturele verschillen. De traditionele aanpak bij het zoeken naar distributeurs of agenten is moeilijk en zelden succesvol. Bekende merken en MKB-merken hebben een meer toegankelijke aanpak nodig om de Chinese consumentenmarkt te betreden.

FGHS Logistiek informeerde u eerder over de samenwerking met Gateway O, een laagdrempelige full service social commerce oplossing om de Chinese markt te kunnen betreden dankzij een integrale aanpak. Gateway O heeft alle expertise in huis; fashion & design, merkopbouw & positionering, inzicht in de markt, operations en logistiek. Gateway-O ondersteunt in marketing via Tmall, WeChat, RED, Douyin of een combinatie hiervan.

Neem contact op en ontdek hoe Gateway O, in samenwerking met FGHS Logistiek, kan helpen bij de verkoop van uw product aan de Chinese consument.


Gratis Logistieke Scan